Van:
Tot:
U wilt een loyale vertrouwensrelatie met uw klanten ontwikkelen en meedenken in de (strategische) uitdagingen van uw klanten. Bent u de ondernemende sparringpartner van uw klanten?
Bent u net gestart met uw praktijkopleiding MKB of Assurance? De eerste stap is te weten waar u staat in uw ontwikkeling tot beginnend accountant.
Als assistent accountant bent u voortdurend aan het afstemmen met collega’s en klanten. Breng uw communicatievaardigheden naar een hoger niveau en vergroot daarmee uw invloed.
Als trainee geeft u regelmatig presentaties. Eigenlijk is elk klantgesprek een presentatie van uzelf! Hoe komt uw boodschap écht over bij uw klant of collega’s?
Dit jaar richten we ons tijdens de Cultuurdag op de samenwerking binnen het accountantskantoor. Hoe kunnen we als professionals beter samenwerken, zowel tussen de verschillende generaties als binnen onze teams?
Als uw teamleden van een andere generatie zijn dan uzelf is het soms lastig de ander goed aan te sturen. Leer wat andere generaties drijft, zodat u nog beter leidinggeeft en samenwerkt.
Een nieuw en uitdagend programma voor vennoten die hun huidige manier van aansturen willen verfijnen en een sprong willen maken in de ontwikkeling van hun organisatie.
Goed projectmanagement gaat om optimaal plannen en beheersen. Hoe pak je deze uitdaging aan in de accountantspraktijk? Leer klantprojecten (nog) succesvoller af te ronden!
Efficiënt werken, meer rust en structuur en een proactief team. Deze training laat zien hoe u dit met beter timemanagement en heldere communicatie kunt bereiken.
Accountants zijn belangrijke sparringpartners van veel MKB-ondernemers. Maar ook binnen je kantoor ga je als trainee een belangrijke rol spelen richting een succesvol kantoor.
Effectief communiceren en handelen betekent uw stijl afstemmen op de ander. Hierdoor verbetert uw relatie en samenwerking met de ander en vergroot u uw impact.
Als trainee komt u vast weleens in interne of externe situaties waarin verschillende belangen een rol spelen. Hoe gaat u hiermee om? En hoe handelt u correct tijdens deze lastige situaties?
Waarom begrijpen we elkaar vaak zo slecht? Op welke wijze houden we meningsverschillen zelf in stand? Wat kunnen we doen om de manier waarop we communiceren te verbeteren?
Uw mening en oordeel zijn belangrijk als aankomend accountant! Hoe oordeelt u als trainee professioneel-kritisch en communiceert u zowel intern als extern standvastiger?
Timemanagement gaat over doen wat echt belangrijk is. Over keuzes maken, prioriteiten stellen en doen wat u gepland heeft. Hoe pakt u dit op een effectieve manier aan?
Heeft u jaar 1 en 2 van de praktijkopleiding MKB of Assurance (bijna) afgerond en wilt u weten waar u staat in uw ontwikkeling tot beginnend accountant? Doe dan nu een 1-meting!
Een praktijkgerichte cursus voor teamleiders in de samenstelpraktijk
Je inhoudelijke kennis is de afgelopen jaren toegenomen. Maar hoe blijf je tijdens je ontwikkeling dingen doen waar je écht goed in bent? En hoe houd je grip op je eigen werk?
Hoe kunt u uw conclusies en bevindingen effectief overbrengen aan klanten en andere stakeholders?
Tijdens uw controlewerkzaamheden is het belangrijk om goed in gesprek te zijn met de klant. Maar hoe krijgt u als trainee sneller en beter boven tafel waar de risico’s zitten?
Met de HRM-bijeenkomsten ondersteunt SRA u met 4 praktijkgerichte themabijeenkomsten.
Heeft u wel eens te maken met spanning en conflicten, omdat een collega of klant andere verwachtingen heeft of u voor het karretje wilt spannen?
Droomt u van een organisatie die flexibel, zelf organiserend en innovatief is? Ontdek het in onze praktische masterclass, waar heldere antwoorden en doeltreffende stappen op u wachten!
De kwaliteit van het werk is mede afhankelijk van een goede samenwerking en een open aanspreekcultuur. Feedback geven en ontvangen is hiervoor de basis. Maar hoe bereikt u dit?
Als trainee heeft u voortdurend contact met collega’s en klanten. Hoe zorgt u ervoor dat dit soepel verloopt? Verbeter uw communicatie-skills en assertiviteit!
U wilt meer invloed uitoefenen binnen uw kantoor en bij uw klant. Vergroot uw draagvlak met praktische beïnvloedingstechnieken en realiseer zo uw nieuwe ideeën!
Financials krijgen steeds vaker te maken met Engelstalige klanten of prospects. Laat de Engelse taal geen barrière zijn voor zakelijk succes en vergroot uw impact in het zakendoen!
De manager van nu is klantgericht, visionair en ondernemer. Daarnaast weet hij medewerkers te boeien en inspireren. Bent u klaar voor deze belangrijke rol?
Veel professionals stemmen hun teksten te weinig af op de lezer. Zorg dat u wel helder en aantrekkelijk schrijft zodat uw klant uw tekst beter begrijpt en u uw doel bereikt.
Leren door uitdagingen uit (eigen) werksituaties gezamenlijk te bespreken. Dat is de kern van intervisie. Verbeter uw functioneren door continu alert te zijn op uw eigen ontwikkeling!
Leren door uitdagingen uit (eigen) werksituaties gezamenlijk te bespreken. Dat is de kern van intervisie. Verbeter uw functioneren door continu alert te zijn op uw eigen ontwikkeling en die van uw trainee.
Als startbekwame accountant wil je invloed uitoefenen binnen je kantoor én bij je klanten. Realiseer je ideeën en advieskansen met praktische beïnvloedingsvaardigheden!
U wilt u uw diensten aan de man brengen, maar zonder te commercieel over te komen. Leer adviserend verkopen nog beter beheersen.
Als financial wilt u de sparringpartner zijn van uw klant. Een betere vertrouwensrelatie leidt automatisch tot meer omzet, zeker in het mkb! Hoe wordt u deze Trusted Business Advisor?
Coachen van trainees, junior accountants of uw directe collega’s? Haal het beste uit uw medewerkers en vergroot hun prestaties door coachend leiding te geven.
Onze hersenen zijn niet gemaakt voor multitasking. Dit is stressvol, inefficiënt en foutgevoelig. Maar hoe dan wel? In deze training leert u uw werk slimmer te organiseren.
Hoe beïnvloedt u met uw eigen handelen de cultuur binnen uw kantoor? Kijk met een externe mindset naar uw eigen aansturing en draag bij aan betere samenwerking en kwaliteit.
De klant staat altijd centraal. Hoe stemt u uw handelen af op verschillende klanten? Leer verwachtingen in kaart brengen en uw (commerciële) acties hierop aan te passen.
Leidinggeven betekent richting geven en medewerkers sturen naar succesvolle resultaten. Hoe haal je het beste uit assistenten die je aanstuurt?
Het schriftelijk overbrengen van uw boodschap blijft een uitdaging. Sluit aan bij de beleving van uw klant, zodat u gedaan krijgt wat u wilt!
Kunt u medewerkers voldoende motiveren en coachen? Nemen ze genoeg eigenaarschap en voelen ze zich nog wel betrokken bij het team en het kantoor?
Herkent u de uitdaging om meer te presteren met hetzelfde aantal mensen, terwijl het vinden en behouden van goede professionals niet eenvoudig is?
Hoe blijft u als leidinggevende in balans in tijden van drukte, terwijl u steeds meer werk moet verrichten met steeds minder mensen? En hoe voorkomt u dat uw mensen uitvallen?
Als trainee in de mkb-praktijk is het van essentieel belang dat u uw adviesvaardigheden ontwikkelt. Maar hoe voert u nou zo’n adviesgesprek?
Leidinggeven betekent richting geven, medewerkers sturen en coachen naar succesvolle resultaten. Hoe haalt u het beste uit uw medewerkers?
placeholder
Copyright © SRA - 2024 | Algemene voorwaarden | Klachtenprocedure | Veilig bestanden delen met SRA