Sla menu over
Kwaliteit die verbindt

Versterk uw samenwerking en klantrelaties met DISC

Verbeter uw relatie en samenwerking met anderen
U werkt dagelijks samen met collega’s en klanten, elk met hun eigen communicatiestijl en behoeften. Met de ene persoon klikt het beter dan met de ander. Hoe zorgt u ervoor dat u ook effectief bent met mensen die anders zijn? In de praktische DISC-training leert u uw eigen stijl en die van anderen herkennen, en uw communicatie hierop afstemmen. Zo vergroot u uw effectiviteit en impact.

Overzicht

Bestemd voor

Accountant vennoot/medewerker, Controleleider, Teamleider/Relatiebeheerder, Accountant in business

Leerdoelen

Ik ben in staat om:

  • Beter te communiceren met klanten en collega’s.
  • Effectief te communiceren met collega’s en klanten door inzicht te hebben in mijn eigen communicatiestijl en die van een ander.

Inhoud

Tijdens de cursus Versterk uw samenwerking en klantrelaties met DISC behandelen we de volgende onderwerpen: 

  • Uw drijfveren, kwaliteiten en voorkeursgedragingen
  • Hoe komt u over op anderen?
  • Hoe reageert en werkt u onder druk?
  • Verschillende persoonlijkheidsstijlen volgens DISC
  • Hoe om te gaan met andere stijlen?
  • Beter aansluiten bij het gedrag van uw collega’s en klanten

Vooraf vragen wij u om een DISC-analyse te doen van maximaal 10 minuten. De analyse bestaat uit een korte online vragenlijst en geeft inzicht in uw eigen kwaliteiten en drijfveren.

Locatie & Datum

Datum & tijd
Dinsdag 28 oktober 2025 van 09:30 uur tot 17:00 uur
Cursuscode
EOCU39516
Beschikbaar

Docent(en)

Maarten Borsboom

Maarten Borsboom

Maarten Borsboom is vaardigheidstrainer bij SRA.

Contact

Hidayet Bahadin

Hidayet Bahadin

Trainer & Coach
Team Incompany

Incompany? Informeer naar de mogelijkheden